niedziela, 30 marca 2014

PEELING

Cześć!
Dziś chciałabym przedstawić wam peeling morelowy od Soraya. Każda z nas ma problem z wągrami na buźce i stara się ich jakoś pozbyć i oczyścić swoją skórę. Peeling ten jest bardzo fajny zawiera łupinki orzecha królewskiego, których jest mnóstwo. Buzia po nim jest miękka i gładka. Używam go już prawie 8 miesięcy niestety problem nie znika wągry są jak były nic już po prostu nie radzi sobie z moją twarzą. Chodź nie pomaga na to co chce i tak go używam w codziennej pielęgnacji, bo nie znalazłam jeszcze nic lepszego.




Producent pisze o nim tak:
Wyjątkowa formuła peelingu jest bogata w ekstrakt z owoców moreli o działaniu nawilżającym i oczyszczającym oraz rozdrobnione łupinki orzecha królewskiego, które odpowiadają za doskonałe własność ścierające i usuwające martwy naskórek.
Rezultat:
  • idealnie gładka skóra
  • czysta i promienna cera
  • mniej widoczne pory
  • mniej zaskórników
Do peelingu stosuję opaskę i specjalną myjkę, wydaje mi się, że myjką jest lepiej niż zwykłymi palcami :)


Szperając w internecie znalazłam pewien sposób na wągry, spotkałam się z wieloma pozytywnymi opiniami muszę tylko kupić produkty w aptece i przetestować to cudo :)

Na koniec moje dzisiejsze pazurki :)


Buziaki ;* ;*


10 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbowałabym ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo nie używałam, ale chętnie bym go przetestowała ;)
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze lubiłam peelingi z Soraya bo super wygładzały, a na wągry polecam wcierać mleko jako tonik i albo zmywać (bo śmierdzi lekko) albo nakładać krem żeby szybko zabić zapach. Mi pomaga na czarnych lokatorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny :* Również dodaję do obserwowanych ! ;)) Ciekawie, ciekawie , ja za tą firmą nie przepadam , chociaz kiedyś używałąm jakiegoś żelu pod prysznic i był po prostu cuuuudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dużo dobrego o tym peelingu,może się kiedyś skusze :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. spróbuj plastrów z Hebe - ostatnio o nich głośno i podobno wagry nie maja z nimi szans :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję jak będę miała czas to na pewno kupię i wypróbuję :)

      Usuń
  7. Nie znam go ;) Ostatnio nie mogę używać peelingów mechanicznych, bo pojawił się u mnie problem z trądzikiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie mam go w łazience :) lubię go choć znam lepsze.

    OdpowiedzUsuń